Sunday, July 8, 2012

4 days to go...


Salam buat semua blogger...

Diam tak diam, cuti semester 1 2012 dah nak bermula. mesti ramai yang ambil kesempatan untuk bercuti bersama keluarga dan insan tersayang.
mungkin juga ada yang merancang untuk menamatkan zaman bujang mereka dengan melangsungkan pernikahan...
Alhamdulillah....diucapkan tahniah dan selamat berbahagia buat pasangan2 bertuah tersebut.
Aku? hehhhe...
Aku juga telah menjadi sebahagian daripada mereka....Khairul Munirah Bt. Abdul Khalid, begitu nama diberi sebagai insan peneman diri...di dunia dan Insya'Allah hingga ke Syurgawi..
Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan syukur yang tak terhingga kapada Allah S.W.T. yang mengizinkan aku merasa nikmat hidup berumah tangga...Semoga ikatan suci yang telah dibina akan berkekalan selamanya dan sentiasa mendapat Rahmat dari pada-Nya..Insya'Allah kalau diizinkan Allah juga, aku berharap agar aku & isteri diberi kesempatan untuk menjadi ibu & ayah..x sabar rasanya nak mendukung anak sendiri. Mudah-mudahan akan diperkenankan oleh Allah, Insya'Allah..=)


..................... bin / binti Amiruddin Faizal
(SubhanAllah, indahnya saat itu nanti...=p)

No comments:

Post a Comment